Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Γιάννης Σακελλαράκης

ο σπουδαίος αρχαιολόγος και Έλληνας ο οποίος μάλιστα έχει καταγωγή από τη Χίο. Στην εκπομπή του ΚΡΗΤΗ TV είχε πει τα εξής:

"το μέλλον είναι μέγιστο, φαινομενικά αόρατο αλλά γι' αυτούς που ξέρουν... φανερό.

το ίχνος να είναι απαλό ώστε ο μελλοντικός ανασκαφέας να μη με καταριέται αλλά να με ευλογεί.

το μέγιστο ελληνικό πρόβλημα είναι η παιδεία κι εγώ αυτήν ήθελα να υπηρετήσω. / πως ένιωσα όταν σημάδεψα μ' αυτό τον τρόπο μια ψυχή.

αυτό που πρέπει να κάνει ο καθένας είναι να έχει την αίσθηση του μέτρου. το εγώ δε μπορεί κανείς να το υπερνικήσει παρά μόνο όταν είναι άγιος. αλλά μπορεί να κάνει κάποια προσπάθεια στην υποβάθμιση αυτού του φρικτού εγώ το οποίο μας καταδυναστεύει.

νιώθω σαν λειτουργός του χρόνου αυτή είναι η δουλειά του αρχαιολόγου.

πως μπορεί κανείς να ταξιδεύει σ' ένα μέρος που δεν πήγε ποτέ.

ελπίζω ότι είμαι ένας καλός αρχαιολόγος γιατί έχω μια εικονική μνήμη." 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου